Uutiset: Kiitos kaikille tutkimuskyselyyn vastanneille! Tulos oli mahtava!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy. 04.09.2010, 23:39:02

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi pyhä äiti  (Luettu 1083 kertaa)
usagi
Global Moderator
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #45 : 25.07.2010, 20:05:15 »

Joo, tollanen paperi on tosi karun näköinen, varsinkin jos ei ole vastaavia ikinä nähnyt tai ole koskaan toiselle pahaa tehnyt. Mutta höpöpuheet ei etene mihinkään oikeudessa, siellä pitää olla näyttöä takana. Ole huoleti! Noudata sopimusta kuten ennenkin. Sen hölmöily kääntyy sinun voitoksi. Etsi hyvä asianajaja ja muista vaan että hyvä on halvempi kuin huono ja halpa. Ei sun tarvi muuta kun ottaa yhteys asianajajaan joka hoitaa ton sun puolesta.
tallennettu
gorenje
Full Member
Poissa Poissa

« Vastaus #46 : 26.07.2010, 07:03:00 »

Luottavainen olen oikeuden suhteen, minkäänlaista syytä ei tuohon paperiin ole. Ketuttaa että joudun olemaan töistä pois ja aa ottaa sen 200 euroa tunti. Sen verran tää stressaa etten nukkumaan pysty.
tallennettu

Kyllä isäkin osaa.
zapata
Jr. Member
**
Poissa Poissa

« Vastaus #47 : 26.07.2010, 09:17:26 »

Otan osaa, on valitettavasti kokemusta.

Sain itse hiljattain kutsun poliisilaitokselle, epäiltynä mm uhkailuviestin lähettämisestä. Ainoa ns uhkailuviestiksi väitetty tekstari oli sellainen jossa olin uhannut laittaa exäni rähjäämisvideon youtubeen!
En muista tälläistä tekstaria eikä sitä ollut edes esittää, eikä tuo edes täytä lain määritelmää uhkausviestistä.

Nämä ovat silti ikäviä ja ahdistavia kokemuksia, oikeuden tai sos.viranomaisten reaktioista kun ei ole koskaan tiedä.

Vaikeuksia päin, se on ainoa ohjeeni.
tallennettu
west
Sr. Member
Poissa Poissa

« Vastaus #48 : 26.07.2010, 16:52:06 »

Luottavainen olen oikeuden suhteen, minkäänlaista syytä ei tuohon paperiin ole. Ketuttaa että joudun olemaan töistä pois ja aa ottaa sen 200 euroa tunti. Sen verran tää stressaa etten nukkumaan pysty.
Et kyllä välttämättä aa:ta tarvitse.
tallennettu
wallumaarit
SuperHero
Poissa Poissa

Etiäinen

« Vastaus #49 : 26.07.2010, 18:13:23 »

Et kyllä välttämättä aa:ta tarvitse.

Olen aivan samaa mieltä. Asian läpikäynti on yksinkertainen ja siihen on ohjekin olemassa: http://www.oikeus.fi/6568.htm

Samoilta sivuilta löydät myös käsittelyn kulun istunnossa.

Maksat siis oikeasti turhaan. Jos jostakin syystä olet tuomioon tyytymätön siihen on valitusoikeuskin, 30 päivää.
tallennettu

Uskollisuuden kohteen valinnut katsoo tulevaa itseään !
Egalite, Guality Trust ! http://www.equalitytrust.org.uk/
iskä69
Melko Uusi
*
Poissa Poissa

« Vastaus #50 : 30.07.2010, 12:15:33 »

Parahin "gorenje" !

Jos asiat ovat edenneet kertomallasi tavalla, ei Sinulla pitäisi olla mitään huolta asian suhteen.
Jos olisit käyttäytynyt jotenkin uhkaavasti lapsesi äitiä kohtaan, äiti olisi saanut lähestymiskiellon voimaan välittömästi. Komisario tasoinen poliisiviranomainen voi määrätä väliaikaisen lähestymiskiellon voimaan heti, oikeuden istuntoon saakka.

Jos lapsen äiti hakee lähestymiskieltoa itselleen, ei hakemuksella ole mitään merkitystä lapsesi tapaamisiin.
Ja vaikka äiti yrittäisi hakea lähestymiskieltoa myös lapselle, sekään ei vaikuttaisi tapaamisiin.

Tästä jälkimmäisestä tilanteesta minulla on omakohtaista kokemustakin.
Avioerossamme lapset jäivät asumaan kanssani, mutta oikeus määräsi lapset äidin yksinhuoltoon. Koska lapset eivät suostuneet menemään äitinsä luokse, äiti haki minulle lähestymiskieltoa, OMIIN, kanssani asuneisiin LAPSIINI. Käräjäoikeus määräsi minut lähestymiskieltoon omia lapsiani kohtaan.

Tuomion julistamisen jälkeen pyysin naispuoleista käräjätuomaria kohteliaasti avuksi, asian kertomiseksi lapsilleni. K-tuomari kieltäytyi; "ei kuulu toimenkuvaani".

Hain hovioikeudelta tuomion täytäntöönpano kieltoa, minkä hovi määräsikin, äitiä edes kuulematta.
Myöhemmin hovi kumosi k-oikeuden päätöksen "lakiin perustumattomana", valitukseni mukaisesti.

Et Sinä ole "rikollinen", "syyllinen" tai edes "epäilty" mihinkään.
Tämä ei edes ole rikosasia, vaan hakemusasia.
Menet avoimin mielin oikeuteen 3.9. ja edustat itse itseäsi.
Näyttövelvoite on äidillä, kertokoon hän miten Sinä olet hänen terveyttään tai henkeään uhannut.
Vaadi omien oikeudenkäyntikulujesi korvaamista äidin Ja hänen avustajansa taholta yhteisvastuullisesti. Avustajalta myös siksi, että jos hakemus on ilmeisen perusteeton ja / tai äiti ei pysty / halua korvata kulujasi, juristin tililtä voisi löytyä.

Vaadi myös korvauksia henkisistä kärsimyksistä. Oikeuden käyminen on Suomessa pääsääntöisesti julkista. Nimesi on jo päätynyt käräjäoikeuden tietokantaan ja on löydettävissä sieltä, nimelläsi ja syntymäajallasi.
Oli äidin hakemus perusteeton tai ei.

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM