|
Tumpelo^^
|
 |
« : 12.07.2010, 21:34:43 » |
|
Kihveli soikoon Hankasalmella 16-18.7.2010, lapsillekin sopivaa wanhaa tuulahdusta esim. Lättähattujunall ajelua, käykää sivuilla katsomassa ohj. tarjonta ja aikataulut. Neste oil ralli Jyväskylässä 29.7-31.7.2010 Itse olen näissä tapahtumissa JV hommissa ja voi tulla morjestamaan sitä ainoaa pitkätukkaista ja kyrsiintyneen oloista, keltaliivistä kaveria, eli minua, en pure. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Only dead fish go with the flow.
I'm walk, I'm dead, I'm slowly eaten from inside I'm walk this walk, been walking since I died. -TAROT-
|
|
|
|
Dj_Romy_Fi
|
 |
« Vastaus #1 : 12.07.2010, 22:31:59 » |
|
Todennäköisesti Rallin aikaan mökillä  Siellä mökkiperän suunnalla, mut harmi ettei tota ajeta tänä vuonna joten ehkä pitäis mennä Urrialle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Janika
|
 |
« Vastaus #2 : 12.07.2010, 22:36:07 » |
|
Kiitos vinkistä Tumpelo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mater
|
 |
« Vastaus #3 : 14.07.2010, 21:17:26 » |
|
Kihveli on ollut haaveissa jo pitkään, tänäkään kesänä ei onnistu. Harmi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Elämällä ei ole tarkoitusta. Elämä on tarkoitus. - Viktor E. Frankl
|
|
|
|
PiikikäsSiili
|
 |
« Vastaus #4 : 14.07.2010, 21:26:14 » |
|
En ole minäkään käynyt vaikka pitänyt on. Werner Bros on mielettömän hyvä bändi ja sen perässä lähinnä olisin... Ne ON hauskoja  Rallien suhteen mulla on ristiriitaiset tunteet. Mieluiten nykyään olisin jossain ihan muualla.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.07.2010, 21:43:04 kirjoittanut PiikikäsSiili »
|
tallennettu
|
"Naisen elämän laajan mantereen ylle lankeaa miekan varjo" Virginia Woolf
"On parempi elää epätäydellisesti oma kohtalonsa kuin jäljitellä täydellisesti jonkun toisen elämää" Bhagavad-gita
|
|
|
|
Tumpelo^^
|
 |
« Vastaus #5 : 14.07.2010, 23:38:13 » |
|
En ole minäkään käynyt vaikka pitänyt on. Werner Bros on mielettömän hyvä bändi ja sen perässä lähinnä olisin... Ne ON hauskoja  Rallien suhteen mulla on ristiriitaiset tunteet. Mieluiten nykyään olisin jossain ihan muualla. Kävitkö keskiaikamarkkinoilla Laukaassa? Oli todella upea suo ooppera siellä ja minä tönötin sisääntuloportilla ohjaamassa peltilehmiä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I'm walk, I'm dead, I'm slowly eaten from inside I'm walk this walk, been walking since I died. -TAROT-
|
|
|
|
anupe
|
 |
« Vastaus #6 : 15.07.2010, 06:03:11 » |
|
Todennäköisesti Rallin aikaan mökillä  Siellä mökkiperän suunnalla, mut harmi ettei tota ajeta tänä vuonna joten ehkä pitäis mennä Urrialle  Meilläpäin siis  mökillä. Eikö mökkiperää ajeta tänä vuonna?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PiikikäsSiili
|
 |
« Vastaus #7 : 15.07.2010, 10:50:36 » |
|
En ole minäkään käynyt vaikka pitänyt on. Werner Bros on mielettömän hyvä bändi ja sen perässä lähinnä olisin... Ne ON hauskoja  Rallien suhteen mulla on ristiriitaiset tunteet. Mieluiten nykyään olisin jossain ihan muualla. Kävitkö keskiaikamarkkinoilla Laukaassa? Oli todella upea suo ooppera siellä ja minä tönötin sisääntuloportilla ohjaamassa peltilehmiä.  En. Musta on tullut tyypillinen "paikallinen": en käy enää missään oman kylän tapahtumissa  Niin - tyhmäähän se on. Toisaalta, just katselin Jkl:n seudun "turisti"sivuja (kun mietin minne kesä"vieraani" veisin) ja siellä mainittiin näkemisen arvoiseksi kaikenlaista varsin arkipäiväistä: Kuokkalan silta, Mattilanniemi, Harju/Vesitorni, kävelykatu, Kirkkopuisto... Noita tulee katseltua alvariinsa jos täällä vähänkään käy. Pöh!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"On parempi elää epätäydellisesti oma kohtalonsa kuin jäljitellä täydellisesti jonkun toisen elämää" Bhagavad-gita
|
|
|
|
Janika
|
 |
« Vastaus #8 : 15.07.2010, 22:35:15 » |
|
En ole minäkään käynyt vaikka pitänyt on. Werner Bros on mielettömän hyvä bändi ja sen perässä lähinnä olisin... Ne ON hauskoja  Rallien suhteen mulla on ristiriitaiset tunteet. Mieluiten nykyään olisin jossain ihan muualla. Kävitkö keskiaikamarkkinoilla Laukaassa? Oli todella upea suo ooppera siellä ja minä tönötin sisääntuloportilla ohjaamassa peltilehmiä.  En. Musta on tullut tyypillinen "paikallinen": en käy enää missään oman kylän tapahtumissa  Niin - tyhmäähän se on. Toisaalta, just katselin Jkl:n seudun "turisti"sivuja (kun mietin minne kesä"vieraani" veisin) ja siellä mainittiin näkemisen arvoiseksi kaikenlaista varsin arkipäiväistä: Kuokkalan silta, Mattilanniemi, Harju/Vesitorni, kävelykatu, Kirkkopuisto... Noita tulee katseltua alvariinsa jos täällä vähänkään käy. Pöh! Alvar Aallon suunnittelema yliopiston kampus on hieno 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PiikikäsSiili
|
 |
« Vastaus #9 : 16.07.2010, 16:40:30 » |
|
Onhan se, mutta jos kuljet sen poikki joka päivä vuosia, se alkaa olla arkipäiväinen ja sitä ihmettelee mitä ne japanilaiset turistit siellä kameroidensa kanssa pörrää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Janika
|
 |
« Vastaus #10 : 16.07.2010, 16:43:46 » |
|
Onhan se, mutta jos kuljet sen poikki joka päivä vuosia, se alkaa olla arkipäiväinen ja sitä ihmettelee mitä ne japanilaiset turistit siellä kameroidensa kanssa pörrää  Niinpä. Mutta ei Jyskälässä ole niin kauheesti noita nähtävyyksiä muutenkaan. No se hieno "patsas" torilla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PiikikäsSiili
|
 |
« Vastaus #11 : 16.07.2010, 16:56:24 » |
|
Onhan se, mutta jos kuljet sen poikki joka päivä vuosia, se alkaa olla arkipäiväinen ja sitä ihmettelee mitä ne japanilaiset turistit siellä kameroidensa kanssa pörrää  Niinpä. Mutta ei Jyskälässä ole niin kauheesti noita nähtävyyksiä muutenkaan. No se hieno "patsas" torilla  Ja se sen patsaan pari sillan Kuokkalan puoleisessa päässä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tumpelo^^
|
 |
« Vastaus #12 : 11.08.2010, 11:09:10 » |
|
Lisää tapahtumia: Kumpikin on samana päivänä ja mainitsemassani järjestyksessä, 28.8.10 Menosta ja pärinästä pitävälle Laajavuoressa Rallisprintin osakilpailu, vrumvrum! Milljazz 2010lounaispuistossa, ilmainen sisäänpääsy, 0 promille tapahtuma. Viime vuonna kovasti oli lapsiperheitä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mater
|
 |
« Vastaus #13 : 11.08.2010, 11:24:53 » |
|
Onhan se, mutta jos kuljet sen poikki joka päivä vuosia, se alkaa olla arkipäiväinen ja sitä ihmettelee mitä ne japanilaiset turistit siellä kameroidensa kanssa pörrää  Niinpä. Mutta ei Jyskälässä ole niin kauheesti noita nähtävyyksiä muutenkaan. No se hieno "patsas" torilla  Ja se sen patsaan pari sillan Kuokkalan puoleisessa päässä Muuta en tiedä, mutta kun Ainolan rannassa oli vielä sauna, olen siellä saunonut ja naku-uinut Jyväsjärvessä. Tuli vaan mieleeni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Elämällä ei ole tarkoitusta. Elämä on tarkoitus. - Viktor E. Frankl
|
|
|
|
PiikikäsSiili
|
 |
« Vastaus #14 : 11.08.2010, 11:43:53 » |
|
Onhan se, mutta jos kuljet sen poikki joka päivä vuosia, se alkaa olla arkipäiväinen ja sitä ihmettelee mitä ne japanilaiset turistit siellä kameroidensa kanssa pörrää  Niinpä. Mutta ei Jyskälässä ole niin kauheesti noita nähtävyyksiä muutenkaan. No se hieno "patsas" torilla  Ja se sen patsaan pari sillan Kuokkalan puoleisessa päässä Muuta en tiedä, mutta kun Ainolan rannassa oli vielä sauna, olen siellä saunonut ja naku-uinut Jyväsjärvessä. Tuli vaan mieleeni. Sauna on vieläkin (vielä muutama vuosi sitten toimikin) - naku-uintia siellä ei varmaan enää harrasteta, kun yleinen lenkki/kävely/pyörä yms tie menee siinä saunan ja rannan välissä. Saattaisi tulla piipaa-auto noutamaan siveettömästä käytöksestä varsin vilkkaalla ja yleisellä paikalla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|