|
Tig
|
 |
« : 08.02.2010, 17:33:40 » |
|
Jännä kun ahistaa, mutta sillai ihanasti, samalla potuttaa oma ihteni, pitääkö kaikki aina ajatella järjellä. Viime yö meni miettiessä yllätys yllätys yhtä kaveria. Haluaisi tutustua, tunne todennäköisesti sama sieltä puolen. Mutta sit tää samperin järkeni on tielä. (eli se taitaa jopa minullakin olla  ) Että ei siitä mitään tule, ajanhukkaa vaan ym ym. Mä varmaan oon ihanasti vinksahtanut  ahistunut positiivisen negatiiivisesti  potutus ja järki hm 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mur Mur  Hei mä elän ja oon onnellinen 
|
|
|
|
|
|
Dj_Romy_Fi
|
 |
« Vastaus #2 : 08.02.2010, 17:47:09 » |
|
Tiedän miltä tuo tuntuu, mut ei pidä ajatella järjellä. Ei missään nimessä. Ei sitä aina jaksa  Se on mukavan piristävää olla välillä sopivasti vinksahtaneena. Olokin tuntuu mukavan kevyeltä. Voihan sitä olla pää pilvissä kunhan jalat pysyy maassa, tukevasti järkevällä tavalla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tig
|
 |
« Vastaus #3 : 08.02.2010, 20:07:40 » |
|
Taidan kuitenkin vielä sulatella näitä ihana, ahistus, potutus, järki tunteita vielä muutaman päivän. Katsoa mikä niistä voittaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dj_Romy_Fi
|
 |
« Vastaus #4 : 08.02.2010, 23:30:27 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tig
|
 |
« Vastaus #5 : 08.02.2010, 23:37:49 » |
|
No potuttaa, ja samalla teen suunnitelmia  Perkele mä haluan oikeasti tutustua häneen. Hän on ihminen joka sai mut pitkästä aikaan nauramaan. Olen idiootti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dj_Romy_Fi
|
 |
« Vastaus #6 : 08.02.2010, 23:47:33 » |
|
Hän on ihminen joka sai mut pitkästä aikaan nauramaan.
Kyllä se nii on et kevyt pikku flirtti piristää mieltä kummasti. Ja se tunne kestää useitakin päiviä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tig
|
 |
« Vastaus #7 : 08.02.2010, 23:51:28 » |
|
Niinpä niin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dj_Romy_Fi
|
 |
« Vastaus #8 : 10.02.2010, 10:08:44 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
siplu
|
 |
« Vastaus #9 : 10.02.2010, 11:07:18 » |
|
Entäs jos olisikin ajanhukkaa, mitä sitten? Entä jos ei siitä tulekaan mitään, mitä sitten? Tulee se mikä tulee. Kumpaa haluat katua, jos jotain katua pitää, sitä ettei ollutkaan koskaan mitään (etkä tiedä mitä olisi voinut olla), vai sitä että oli jotain josta ei sitten sen pidemmälle? Uskallatko antaa mahdollisuuden, ehkei tarvitsekaan katua?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
anupe
|
 |
« Vastaus #10 : 10.02.2010, 11:14:34 » |
|
Entäs jos olisikin ajanhukkaa, mitä sitten? Entä jos ei siitä tulekaan mitään, mitä sitten? Tulee se mikä tulee. Kumpaa haluat katua, jos jotain katua pitää, sitä ettei ollutkaan koskaan mitään (etkä tiedä mitä olisi voinut olla), vai sitä että oli jotain josta ei sitten sen pidemmälle? Uskallatko antaa mahdollisuuden, ehkei tarvitsekaan katua?
Olen samaa mieltä.  Hyvin sanottu!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tig
|
 |
« Vastaus #11 : 10.02.2010, 22:26:39 » |
|
Naisia saa aina odottaa sopivan ajan  Eli riippuu jaksaako piirittäjä piirittää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tig
|
 |
« Vastaus #12 : 07.03.2010, 22:53:40 » |
|
Jännä kun ahistaa, mutta sillai ihanasti, samalla potuttaa oma ihteni, pitääkö kaikki aina ajatella järjellä. Viime yö meni miettiessä yllätys yllätys yhtä kaveria. Haluaisi tutustua, tunne todennäköisesti sama sieltä puolen. Mutta sit tää samperin järkeni on tielä. (eli se taitaa jopa minullakin olla  ) Että ei siitä mitään tule, ajanhukkaa vaan ym ym. Mä varmaan oon ihanasti vinksahtanut  ahistunut positiivisen negatiiivisesti  potutus ja järki hm  Pakko on nyt sitten palata tähän. Tavattiin taasen perjantaina. Oltiin yhdessä lauantai alkuiltaan saakka. No hän sitten lauantai iltana soitti, no tuli sitten mun luo yötsyyn.(taksilla ajoi siis mun luo) Perhanan perhanan, lähti sit tänään kotio kun mulla oli parit lasten kutsuilla käynnit. Nyt sitten ollaan viesteilty ja puhuttu puhelimessa koko ilta. Olisi hän halunnut että olisi vietetty leffa iltaa tänään, mutta laitoin stopin ja sanoin ei tänään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Marilyni
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : 08.03.2010, 08:31:19 » |
|
Jännä kun ahistaa, mutta sillai ihanasti, samalla potuttaa oma ihteni, pitääkö kaikki aina ajatella järjellä. Viime yö meni miettiessä yllätys yllätys yhtä kaveria. Haluaisi tutustua, tunne todennäköisesti sama sieltä puolen. Mutta sit tää samperin järkeni on tielä. (eli se taitaa jopa minullakin olla  ) Että ei siitä mitään tule, ajanhukkaa vaan ym ym. Mä varmaan oon ihanasti vinksahtanut  ahistunut positiivisen negatiiivisesti  potutus ja järki hm  Pakko on nyt sitten palata tähän. Tavattiin taasen perjantaina. Oltiin yhdessä lauantai alkuiltaan saakka. No hän sitten lauantai iltana soitti, no tuli sitten mun luo yötsyyn.(taksilla ajoi siis mun luo) Perhanan perhanan, lähti sit tänään kotio kun mulla oli parit lasten kutsuilla käynnit. Nyt sitten ollaan viesteilty ja puhuttu puhelimessa koko ilta. Olisi hän halunnut että olisi vietetty leffa iltaa tänään, mutta laitoin stopin ja sanoin ei tänään. Noni. Vieläkö se potuttaa vai onko se vain ihanaa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zapa-la