Entä siinäkin tapauksessa, jos tietää, että joku on vain tullu tänne ihan sen takia, että haluaa seurata mun kirjoituksia? Haluaa seurata, että voi raportoida niistä eteenpäin...
Tästä voi päätellä itse kukanen mitä tahtoo.
.Tiedän kyllä miltä se tuntuu, kun joku räksyttää perässäsi foorumilta toiselle

ja jos tällaista tapahtuu, siitä voi aina ilmoitella moderaattoreille (muistathan aina laittaa linkin ao. keskusteluihin!).
Ongelmalliseksi asian tekee se, että on myös koko joukko ihmisiä, jotka kuvittelevat jonkun kirjoittavan juuri heistä, koska monet jakavat nämä kohtalot. Nämä kuvittelijatkin huutavat kovasi ja kokevat tulevansa nettikiusatuiksi vaikka ap kirjoittaja ei edes tuntisi "uhriaan" tai tietäisi hänen elämästään mitään.Kolmas ongelma on se, että tämän foorumin aivan keskeisenä ideana on se, että erovanhemmat keskustelevat yhdessä ja voivat näin oppia toistensa, joskus hyvinkin vastakkaista kannoista. Tavoitteena on ollut saada yksittäisten erojen osapuolet näkemään asioita sen toisenkin osapuolen kannalta ja ennen kaikkea tajuamaan, mitä se toinen tuntee ja kokee.
Paras neuvoni siis on jälleen: "älä provosoidu".
Olen ihan samaa mieltä tummennetusta alueesta varsinkin ja muutenkin.
Voin sanoa omasta puolestani sen, että täällä on näitä kyttääjiä, jotka vievät mun asioita täältä eteenpäin ja sitten niitä jopa vääristellään... Siinä on välistä vaikea olla provosoitumatta, mutta sitten taas helpottaa, kun tietää ettei taas välttämättä asian toisella osapuolella ole kaikki ihan ok. Kieroutunutta kenties.