Uutiset: Kiitos kaikille tutkimuskyselyyn vastanneille! Tulos oli mahtava!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy. 09.09.2010, 08:04:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En selviä  (Luettu 18554 kertaa)
kajastus
Vieras
« Vastaus #300 : 06.01.2010, 13:30:00 »

Kaja kyllä elämä opettaa ja asenne on todella muuttunut parempaan Grin Suurin asia kait kasvussa on ollut itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, ja oppia elämään itseni kanssa, siitä tyytyväisyys lähtee.

Justiinsa näin Smiley
tallennettu
Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #301 : 12.01.2010, 21:39:25 »

No niin päiväkirjani, tyttäreni jonka avoliitosta olin niin onnellinen on purkautunut. En olisi vieläkään tietoinen erosta jos poika ei olisi soittanut minulle. Tyttö ei ole ottanut yhteyttä asian tiimoilta. Tytär haluaa eron, surullinen oon sen suhteen. Pelko että sama toistuu kuin viime keväänä, kierroksia liikaa eikä koulu maista. Tänään sit tytär soitti, halusi tietokone neuvoja, annoin. Lopussa sitten kysyin kuinka voi, vastaus ihan hyvin. Asuvat vielä samankaton alla, tytär jää asuntoon. Sitten vielä kysyin/sanoin eihän tuu viime kevään repsahduksia vastaus ei kait. En halua tuppauta liikaa, koska muistot liian rankat siltä tuppautumis ajalta on. (vaikka silloinkin hoidin vanhemman osuutta). Toivon, haluan pirpanalle kaikkea hyvää. Autan kun hän itse on valmis ottamaan apua!
tallennettu

Mur Mur Smiley Hei mä elän ja oon onnellinen Smiley
ruusuorapihlaja
SuperHero
Poissa Poissa

« Vastaus #302 : 13.01.2010, 07:45:24 »

No niin päiväkirjani, tyttäreni jonka avoliitosta olin niin onnellinen on purkautunut. En olisi vieläkään tietoinen erosta jos poika ei olisi soittanut minulle. Tyttö ei ole ottanut yhteyttä asian tiimoilta. Tytär haluaa eron, surullinen oon sen suhteen.
Jospa tytär muistaa, miten rikki olit omasta erostasi ja kun me äidit yleensä otamme lasten harmit hyvin raskaasti, hän pelännee, että alat surra. Hän haluaa säästää sinua surulta niin pitkään kuin mahdollista?
tallennettu

Smiley Vain sydamellä näkee hyvin Smiley
Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #303 : 22.01.2010, 22:18:33 »

No heipä hei päiväkirjani! Niin se elämä sitten äidilläkin muuttuu. Huomenna menen hakemaan hänen muuttokuormaa ja tottakait äitiä ja tuon tänne samalle kylälle jossa itsekin asun. Eli hän muuttaa sit omaan asuntoon noin 9 vuoden avoliitosta, jossa hän ei ole ollut pitkään aikaan onnellinen. Toivon että hän nyt oikeasti asuu yksin ja oppii elämään itsensä kanssa, isän kanssa kun erosi reilu 9 v sitten, heti hyppäsi ekan miehen matkaan. Helppoa se varmaan ei tule alkuun olemaan mutta apua tulee samaan.
tallennettu

Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #304 : 27.01.2010, 23:04:59 »

No niin äityli on sitten omassa uudessa kodissa ja vapautunut ja onnellinen. Yhdessä laitoimme ja siivosimme sisareni kanssa Grin Äiti on onnellinen. No se siitä. Viime viikolla lapseni nuoremmaiseni soitti minulle oli asiaa. Äiti silloin kun sinä odotit meitä tehtiinkö sulle pissa vai verikoe? Mä sanoin pissa, kuis niin? No mulle tehtiin tänään pissa koe ja se näyttää miinusta. Uskoako vai eikö. Mä sanoin että uskoa. No hän sanoi että on kaksi viikkoa myöhässä, mä siihen että stressi vaikuttaa asiaa. Hän oli vähän aikaa sitten sanonut parilleen että ei olla enään yhdessä. No joka tapauksessa tänään olisi ollut lääkäri aika jos olisi raskaana, eilen alkoi menkat, joten lääkäri peruuntui. Minä ja mun tytär joka oli niin keväällä äiti ei ole olemassa, äiti vaan kontroloi hänen elämää on paska. Olen niin ylpeä tytöstä että hän kuitenkin soitti minulle ja kysy neuvoa arassa asiassa. Me puhuttiin entä jos olisi raskaana, tulevaisuus, koulu, mitä tehdä sitten? Onneksi lapsi olisi saanut syntyä, äitiysloma pidetään, kun se olisi loppunut niin isä olisi jäänyt hoitaa vauvaa että tyttöni olisi saanut käydä koulun loppuun. Tään elämää mullistavan mietinnän takia nuoripari päätti yrittää vielä olla pari. Hiljaa kuulemma hyvä tulee vaikka vauvaa ei ole tulossa. Joten minusta ei tule sittenkään mammaa, mut jos joskus tulee niin olen ylpeä mamma Grin

tallennettu

Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #305 : 08.02.2010, 22:39:32 »

No niin sain aamulla pirpanalta soiton joko tiedät? Mä en. Hän on nyt sitten eronnut avokista. Eli yritti kaikkensa, sanoi mulle vain että pää ei ollut enään mukana seurustelussa Sad Mä vaan siihen että itse tiedät mitä haluat, ja tuen sinua siinä.
tallennettu

anupe
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #306 : 09.02.2010, 20:43:00 »

Tosi upeaa, että kertoo sinulle asioistaan näin. Nostan hattua!! Olet ensimmäisten joukossa näemmä, jolle kertoo. Smiley
tallennettu
Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #307 : 09.02.2010, 21:17:45 »

Tosi upeaa, että kertoo sinulle asioistaan näin. Nostan hattua!! Olet ensimmäisten joukossa näemmä, jolle kertoo. Smiley

Joo mä oon oikeasti todella onnellinen, nyt kun Pirpana luottaa minuun. Kivikkoinen oli meillä tämä tie mutta jälkikäteen täytyy sanoa ehkä se piti käydä.
tallennettu

Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #308 : 24.02.2010, 22:46:24 »

No niin päiväkirjani Wink Tapahtui niin että pirpanalla oli sovittu meno mun asumassa kylässä(hän asuu eri kylällä) mä sanoi että en aja ees taas, voit jäädä yötsyyn. Ihme ja kumma sanoi että käy Grin Nukuttiin viekuttain, muisteltiin kun mentiin uinumaan että milloin ollaan viekukkain nukuttu, varmaan silloin kun hän on ollut about 5 vee.  Siis meillä oli aivan ihana ilta varsinkin kun poitsu vielä oli illan meidän kanssa. Tänään sit pirpana sai auto-koulun kirjalliset läpi Wink eli seuraavaksi inssi. Kyllä pikkasen jännittää kun se tuleman pitää. Mut mä ooon onnellinen lapsistani!
tallennettu

Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #309 : 26.02.2010, 21:41:59 »

No niin Pirpana sai sitten ajokortin tänään ja äitin auto lähti saman tien ajoon Wink Jänskättää aivan hirveästi kuinka menee, saa jännittää koko viikonlopun. Jännää oli kun oli hänen kyydissä tänään, suoritui hyvin ajosta. Kunhan nyt malttaa että ei näytä kavereille että näin minä ajan.
tallennettu

Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #310 : 12.05.2010, 20:34:03 »

Pitkästä aikaan kirjoitan omaan aloittamaani ketjuun! Eilen illalla kun olin yksin ulkona tupakilla, tuli mieleeni ajatus! Olen tässä yksin ulkona ei ketään muita. Sitten ajatus/idea/älynväläys ym iski näinhän minä oli yksin entisessäkin kodissa!! Tuli sellainen olotila että näin on hyvä olla minun Wink En kaipaa sitä odotusta milloin toinen tulee töistä kotio, millä tuulella hän on, nukkuuko heti saunan jälkeen sohvalla ym ym. Siis voin vain tällähetkellä huokaista Wink
tallennettu

wallumaarit
SuperHero
Poissa Poissa

Etiäinen

« Vastaus #311 : 12.05.2010, 21:25:01 »

Nii juttiinsa. Sinä olet sinä. Ja sinulla on aina oma elämä, vaikka olisi millaisiakin kumppaneita, aina olet sinä, sinun elämä.

Toivottavasti se huomio piti sisällään sen. Sen jälkeen sinä et ole objekti vaan subjetki. Toivon niin. Kovasti.
tallennettu

Uskollisuuden kohteen valinnut katsoo tulevaa itseään !
Egalite, Guality Trust ! http://www.equalitytrust.org.uk/
Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #312 : 04.06.2010, 22:32:08 »

Rakas Päiväkirja enpä ole pitkään aikaan kirjoittanut!!!! Nyt rupesi ihan suomenkielellä vituttamaan!!!!! Olen tässä nyt muutaman viikon yrittänyt siloitella isän ja tyttären välejä. Äskenkin laitoin tytölle viestiä anna aikaa kyllä se siitä. En halua että menetät välit isän kanssa. Tyttö vaan siihen että ei ole enään nyörejä antaa, että isä on se aikuinen jonka pitäisi myös tulla vastaan. No sovin tytön kanssa että huomenna kun nähdään niin jutella nokakkain. Voi veee voi vee! Onneksi tiedän jo kokemusesta että tilanne selviää ajan kanssa!
« Viimeksi muokattu: 05.06.2010, 18:04:16 kirjoittanut Tig » tallennettu

Orange
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #313 : 05.06.2010, 11:58:29 »

Tigru, teidän tilanteessa on hyvää se, että sulla ja tytöllä on noin hyvät välit, että juttelee sun kanssa asioista. Hyvä, että sulla on fiilis, että asia korjaantuu ajan kanssa. Jaksua!!!!
tallennettu

Tig
Hero
Poissa Poissa

« Vastaus #314 : 13.06.2010, 11:37:02 »

Aivan mahti viikonloppu takana Grin Ystävien kanssa kävimme torstaina kuuntelemassa Lauri Tähkää Grin, perjantaina oli sit vuorossa Yölintu, Suvi Teräsniska. Vatsalihakset ovat nauramisesta niin kipeät Grin. Eilen sattui vielä niin että kävimme paikalisessa. Sattuipa ex olemaan sielä uo:n kera. Kiva oli kuunnella ku heillä sattui olemaan vähän kinaa Wink Eipä haitannut minun iltaa sit millään muotoa Grin
tallennettu

Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM